Tanár-Diák
|
|
szela00 | Dátum: Vasárnap, 2014.04.27, 21:06 | Üzenet # 1 |
 Yaoista
Csoport: Adminisztrátor
Üzenetek: 9778
Hírnév: 0
Állapot: Offline
| A szívatás magasiskolája
|
|
| |
Mio | Dátum: Vasárnap, 2014.04.27, 21:46 | Üzenet # 2 |
 Yaoista
Csoport: Moderátor
Üzenetek: 7673
| *A nevem Aaeron és 22 éves egyetemista srác vagyok és építész mérnöknek tanulok és már az első félévemen túl is vagyok. Teljesen átlagos diák vagyok azt leszámítva, hogy lassan négy hónapja hostként dolgozok. Hogy miért is teszem? A válasz egyszerű a pénzért. Ösztöndíjas vagyok és albérletbe vagyok, mivel nem akartam koleszos lenni. A lakás kicsi, de nagyon jó ára van. Szüleim is támogatnak, de nem akarok őket lehúzni folyton. Amikor ide kerültem diákmunkát végeztem, de nem fizetett eleget és sokat se tudtam vállalni, mert sokat kell tanulnom. Nagyon véletlenül lettem host, mert a tulaj az utcán leszólított. Nem akartam elsőre belemenni de végül felkerestem. Ajánlat remek volt végül és sex csak akkor van, ha én is akarom különben csak szórakoztatni kell a férfi vendégeket, mivel ez egy meleg host bár és én meleg vagyok. Bár az elején még mindig nem voltam biztos, hogy jó ötlet, de a többiek nagyon rendesek és a vendégek is, mert ide nem jöhet be akárki, így végül megszeretem az állást. Nem járok senkivel, de itt se feküdtem le senkivel, pedig tettek ajánlatot, de mint férfiak nem jöttek be és nem is volt gond. A munkám persze titkolóm, na nem mintha lenézném az állást, de nem akarom, hogy tudjanak róla. Álnevet használok és álcázom magam és mivel ez nem olcsó hely csak nem futok össze diákokkal és talán tanárokkal se meg az álcám szerintem jó. Szokásos este és egy régi vendéghez hívnak, aki mostanság nem járt itt és kíváncsi az új fiúra. Tükörbe nézzek és megigazítom a fekete parókám. Kontaktlencsét is használok, ami smaragdzöld. A piercingeket se hordom. A hajam most be van fonva és egy testhez álló ing és egy ingem tapadós naci van rajtam. Még egyszer megnézzem magam és mosolyogva me